ثبت رکورد ۱۳۵ ساعت ندای وظیفه بازی‌کردن توسط جوان استرالیایی
بهترين و برترين بازي ها تقديم به تمام بازي خورها
تاریخ : پنج شنبه 2 آذر 1391
نویسنده : داني

صبر و تحمل «اوکان کایا» در بازی‌کردن عملیات سری ۲ به قدری ستودنی است که در کتاب رکوردهای جهانی به ثبت رسیده است.
دوشنبه‌ی گذشته، مدیر فروش فروشگاه آنلاین ۴Cabling در سیدنی، با انجام بخش چندنفره‌ی ندای وظیفه: عملیات سری ۲ به مدت ۱۳۵ ساعت توانست رکورد بیشترین زمان بازی‌کردن را به نام خود ثبت کند.

این رکورد جدید، رکورد به ثبت رسیده‌ی قبلی را که مدت ۱۲۰ ساعت و ۷ دقیقه بود، نزدیک به ۱۵ ساعت ارتقا می‌دهد. رکورد قبلی در اختیار یک کانادایی بود که بازی «مقاومت» (انحصاری پلی‌استیشن ۳) را بازی کرده بود.

کایا، هفت روز برای رسیدن به ۱۳۵ ساعت و ۵۰ دقیقه‌ی خود تلاش کرد، البته این زمان قطعا مداوم نبوده است. طبق قوانین گینس، هر بازی‌کننده می‌تواند هر یک ساعت، به مدت ۱۰ دقیقه استراحت کند و هر یک استراحت استفاده نشده در آینده می‌تواند مورد استفاده قرار بگیرد. کایا با رد کردن چند زمان استراحت قادر بوده که برای مدت بسیار کوتاهی بخوابد.
در گذشته تلاش برای رسیدن به چنین رکوردهایی، خواسته یا ناخواسته عواقب ناراحت‌کننده‌ای داشته است. در ماه جولای، یک مرد تایوانی بعد از ۴۰ ساعت دیابلو ۳ بازی کردن در کافی‌نتی جان خود را از دست داد. سال گذشته هم، یک امریکایی در جریان یک ماراتون ۲۰ ساعته بازی با ایکس باکس، دچار انسداد خونی ریوی شد.

اقدامات ثبت رکورد جهانی همیشه از نزدیک و به دقت نظارت می‌شود. کایا در تمام مدت، توسط شاهدین و پشتیبانی‌کنندگان گروه به صورت شیفتی مراقبت می‌شده است. همچنین او در جریان بازی کردن به نرمش و تغییر حالت خود از نشسته به ایستاده پرداخته است.
و البته اشتباه نکنید، او واقعا بازی می‌کرده است. در انتهای این زمان افسانه‌ای، کایا در میان همه‌ی بازی‌کننده‌های عملیات سری ۲ نفر سی و هفتم شده است.
خود بازی هم یک رکورد از خود به جای گذاشته است که در کتاب گینس ثبت شده: فروش بیش از ۵۰۰ میلیون دلار در ۲۴ ساعت اول!

منبع:dbazinews.com



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






موضوعات مرتبط: اخباربازي ها
برچسب‌ها: اخبارجديدبازي ها
آخرین مطالب